שאלות נפוצות

בין אם אתה מעסיק שמחפש עובדים או איש מקצוע שמחפש מקום עבודה, לוח הדרושים שלנו יסייע לך בחיפושים. המדריך הבא מסביר על אופן השימוש בלוח הדרושים למקדמי אתרים,  תוך התייחסות לתהליך פרסום משרה חדשה ואפשרויות חיפוש למשרות קיימות בלוח.

  1. איך מפרסמים משרה חדשה?
  2. לכמה זמן משרה תקפה?
  3. כיצד מחדשים משרה שפג תוקפה?
  4. מה התוכן שתיאור המשרה צריך לכלול?
  5. מה התנאים שתיאור המשרה חייב לעמוד בהם כדי שתתפרסם?

1. איך מפרסמים משרה חדשה?

יש להיכנס לטופס פרסום משרה ובו יהיו 4 שלבים:

  • התחברות\הרשמה – במידה ואין לך חשבון במערכת, יש ליצור חשבון חדש ולאמת את כתובת המייל. אם קיים חשבון, יש להתחבר אליו.
  • הוספת פרטי משרה – במסך זה יש להכניס את כל פרטי המשרה תוך הקפדה על מילוי נכון של כל השדות (למרות שלא כל השדות הם שדות חובה, מומלץ למלא את כולם בכדי שהמשרה תתבלט במאגר).
  • הצגה ואפשרויות – במסך זה ניתן יהיה לראות כיצד המשרה תראה באתר ולהוסיף להזמנה "הבלטת משרה" שתבטיח חשיפה מקסימלית של המשרה.
  • אישור – מעבר לעמוד התשלום בפייפל ולאחר שהתשלום מאושר המשרה תופיע באתר.

בחזרה למעלה ↑

2. לכמה זמן משרה תקפה?

פרסום סטנדרטי של משרה הוא לתקופה של 30 יום, בסיום התקופה יישלח אליך מייל שיודיע על סיום תוקף המשרה.

בחזרה למעלה ↑

3. כיצד מחדשים משרה שפג תוקפה?

ברגע שתוקף המשרה הסתיים, יש אפשרות לחדש אותה תמורת מחיר קטן יותר ממחיר הפרסום הראשוני. יישלח אליך מייל ובו יהיו הוראות מפורטות כיצד ניתן לחדש את המשרה.

בחזרה למעלה ↑

4. מה התוכן שתיאור המשרה צריך לכלול?

כאשר אנו מפרסמים משרה חדשה יש בסוף הטופס שדה אשר נקרא "תיאור משרה". חשוב מאד לכלול בו את הפרטים הבאים בכדי שהמשרה תאושר:

  • פסקת תיאור (2-3 שורות) – הפסקה נועדה לספק למועמד רקע בסיסי בנוגע למשרה ולחברה שלכם. השתדלו לכלול בה מידע לגבי שם ומהות התפקיד (לדוגמא:  קידום אתרים בגוגל) ואולי לספק מעט מידע על החברה שלכם.
  • דרישות התפקיד הדרישות צריכות להתייחס להיבטים מקצועיים ואישיים כגון: ידע בתחומים מסוימים, נסיון עבודה (כמה שנים), הסמכה או תואר בתחום כלשהו, שליטה בשפות רלוונטיות לתפקיד, תכונות אופי וכו'.
  • תחומי אחריות העבודה היומיומית כחלק מהתפקיד, תחומי האחריות בחברה, אם זה תפקיד ניהולי אז מהו היקף הניהול, אם המשרה מבוססת על יעדים אז מהם היעדים ועוד.

בחזרה למעלה ↑

5. מה התנאים שתיאור המשרה חייב לעמוד בהם כדי שתתפרסם?

  • בלי אמצעי יצירת קשר – אסור לציין בגוף הטקסט כתובת אימייל או טלפון או כל אמצעי יצירת קשר אחר (הגשת המועמדות נעשית רק דרך עמוד המשרה באתר).
  • טקסט ייחודי – אין להעתיק את הטקסט מדף כלשהו באינטרנט, הטקסט חייב להיות ייחודי. אנו דואגים לפרסם אך ורק משרות שעדיין לא פורסמו בשום מקום באינטרנט כדי להימנע משכפול תוכן.
  • פירוט משרה – יש לכלול מידע רלוונטי על המשרה כגון: דרישות ותיאור התפקיד, תחומי אחריות וכדומה (ראה סעיף קודם).
  • הוספת קוד – אסור להוסיף קישורים או קוד HTML בגוף הטקסט.

בחזרה למעלה ↑

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *