מקומו של השיווק הדיגיטלי בתעשיית הסטארט אפ

פורסם על ידי | 27 ביולי 2017 | ראיון עבודה

שיווק סטארטפים באינטרנט

יש לכם חברת סטארט אפ שאתם רוצים לחשוף לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים? תוהים מהי הדרך החכמה והנכונה ביותר לעשות זאת? אם כן, תשמחו ודאי לגלות שישנן לא מעט דרכים מצוינות לשווק עסק ולחשוף אותו לציבור הרלוונטי, גם כשזהו סטארט אפ. שיווק דיגיטלי הוא אחת הדרכים לעשות זאת, ולו בזכות היתרונות הרבים שהוא מציע. למה הכוונה בשיווק דיגיטלי? איך זה עובד? על כך – במאמר הבא.

הכירו את השיווק הדיגיטלי

אם עד לאחרונה היא שירתה את המשתמשים הפרטיים, הרי שכיום המדיה החברתית מציעה הרבה יותר מזה, ובעיקר לעסקים בתחומים שונים. סטארטאפים רבים בוחרים לנצל אותה לטובת קידומו וחשיפתו של העסק החדש שלהם וכדרך למשוך אליהם כמה שיותר לקוחות או מתעניינים. המדיה החברתית, כחלק מהשיווק הדיגיטלי, היא אמצעי מצוין לספר על הסטארט אפ החדש שהקמתם, על השירות או על המוצרים שהוא מציע ולעשות זאת בדרכים יצירתיות ומעניינות יותר. אלה יכולים להיות באנרים, סלוגנים וגם סרטונים קצרצרים שעוזרים להעביר את המסר של החברה ומצליחים להגיע בתוך שניות אחדות ישירות אל קהל היעד.

אמצעים שונים לשיווק

אז איך זה עובד בפועל? ובכן, קיימות דרכים שונות לשווק את העסק. סטארטאפים יכולים לבחור, כחלק מהשיווק הדיגיטלי, לעשות זאת באמצעות פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, אאוטבריין, קידום אורגני, קידום ממומן ואמצעים נוספים. הרשתות החברתיות, למשל, מציעות לחברות הסטארט אפ אמצעים חזותיים נהדרים שבעזרתם יכולה החברה לחשוף את השירותים שהיא מציעה. אלה יכולים להיות למשל סרטוני וידאו המועלים בצמוד לפוסט קצר בפייסבוק, או באמצעות תמונות שמושכות את העין. בטוויטר אפשר להעלות סלוגנים או באנרים שבמספר מילים מעבירים את המסר באופן מדויק וברור, ומצליחים להסביר בצורה פשוטה בדיוק את מה שהחברה רוצה.

סטארטאפים רבים בוחרים גם להשתמש בקידום ממומן ובקידום אורגני. קידום באופן זה עוזר לשפר את מיקומו של אתר החברה בתוצאות החיפוש בגוגל, ובכך חושף אותו לכמה שיותר גולשים – לקוחות פוטנציאליים. הקידום יכול להיות גם של דף הפייסבוק למשל, ולשלב דפי מכירה, טופסי יצירת קשר, עמוד אודות על החברה וכיוצא באלה. פרטים אלה עוזרים ללקוחות לקבל את ההחלטה הנכונה ולבחון את המוצרים או את השירות שמציעה החברה בצורה מעמיקה יותר.

שיטת שיווק דיגיטלי נוספת, העומדת גם היא לרשותן של חברות הסטארט אפ, מתבססת על אאוטבריין. אאוטבריין היא פלטפורמה שיווקית לעסקים בכל תחום, הכוללת כתבות עיתונאיות רגילות המתמקדות בנושא מסוים הרלוונטי לאותה חברה, ובדרך עקיפה משווקות את כל מה שהיא מציעה (שירות מסוים או מוצר צריכה). הכתבה נכתבת באופן אובייקטיבי, ולכן השיווק הוא עקיף. הקורא אינו מרגיש שמדובר בכתבה פרסומית אלא מתייחס אליה כאל כתבה אינפורמטיבית, המספקת לו מידע חשוב שיוכל לסייע לו (או מידע שמעניין אותו). את הכתבה אפשר לשלב באתרי תוכן גדולים ומוכרים, ובכך ליהנות מחשיפה רבה.

597 צפיות סך הכל, 1 היום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *