עד כמה חשובה האנגלית לתעשיית השיווק הדיגיטלי?

פורסם על ידי | 27 ביולי 2017 | ראיון עבודה

ללמוד אנגלית כדי להצליח בשיווק דיגטלי

 

תעשיית השיווק הדיגיטלי היא תחום שתפס תאוצה משמעותית בשנים האחרונות. התחום, החולש על תתי תחומים רבים, מכסה את קידום האתרים באינטרנט, את הפרסום הדיגיטלי בפורטלים ובמנועי החיפוש, כמו גם את הכניסה החזקה לשיווק בוידיאו ובאפליקציות סלולריות. עוגת הפרסום של חברות קטנות כגדולות מחולקת כך שלשיווק הדיגיטלי יש בה נתח גדל והולך, ביחס לפלטפורמות הפרסום הקלאסיות כגון העיתונות הכתובה, הטלויזיה והרדיו.

משווקים באופן גלובלי

תהליך זה מתרחש בצורה מקבילה לתהליך קודם נוסף – עידן הגלובליזציה. חיבור האינטרנט שהופך את העולם לכפר גלובלי קטן, יוצר אפשרויות מסחר חדשות שלא היו קיימות קודם לכן. שיווק ופרסום מקוונים הם רק חלק מאמצעי הפרסום המכוונים לא רק ללקוחות מעיר מסוימת או אפילו ממדינה מסוימת, אלא ללקוחות פוטנציאליים סביב העולם. דווקא בעידן זה, שבו איננו נדרשים להגיע באופן פיזי למדינה שאנחנו מתקשרים עם תושביה, תחום אחד קיבל חשיבות גבוהה – ידיעת שפות, ובמיוחד הכרת השפה האנגלית.

מדוע האנגלית כה מהותית להצלחה בתחום השיווק הדיגיטלי?

השפה האנגלית, המשמשת בעידן הנוכחי כגשר המקשר בין דוברי שפות שונות ולא רק בין דוברי אנגלית כשפת אם, היא השפה המרכזית בתפעולן של פלטפורמות אינטרנטיות רבות. החל מבניית אתרי אינטרנט בתוכנות הכתובות באנגלית, דרך יצירת תכנים המותאמים ללקוחות דוברי שפות שונות ועד לכתיבת נוסחים מורכבים על ידי קופיירייטרים מקצועיים למלל המופיע במודעות הפרסום – משימות אלו שזורות בתעשיית השיווק הדיגיטלי כחלק מהותי ממנה.

לימודי אנגלית און ליין

זכות הביקוש הרב שנוצר לידיעת השפה האנגלית בתחום הדיגיטלי, גם הפתרון הגיע מאותה הזירה. אתרי אינטרנט המסייעים למעוניינים ללמוד את השפה ברמה בסיסית, בינונית או מתקדמת ממשיכים לצוץ ברשת מכל עבר. אם אתם שואלים את עצמכם "איך לשפר את האנגלית שלי?"  או מעוניינים להתקדם לתכנים מורכבים יותר לאחר שלמדתם את השפה בבית הספר, תשמחו למצוא שפע פתרונות ללימוד השפה העסקית המדוברת בעולם.

בתוך כמה זמן אוכל ללמוד אנגלית ברמה המספקת לעבודה בתחום השיווק הדיגיטלי?

על שאלה זו קשה לענות תשובה אחידה לכולם. לא כל אחד מתחיל מאותה רמה של ידיעת השפה, וחלק מכירים את האנגלית הטכנית טוב יותר מאשר את האנגלית הספרותית. כמו כן, הדבר תלוי במידה רבה בנכונות שלכם ללמוד, כמו גם ביכולת התפישה שלכם את השפה הנוספת. בעיקרון, המשוואה די ברורה: ככל שתקדישו זמן רב יותר ללימוד השפה במהלך השבוע – כך תוכלו להתקדם מהר יותר.

מה כדאי ללמוד, אנגלית עסקית או אוצר מילים?

גם תחום הלימוד בשפה האנגלית משתנה בהתאם לעיסוקכם בפועל. אם אתם כותבים תכנים בשפה האנגלית, מומלץ להעשיר את אוצר המילים וללמוד את כללי הדקדוק מאפס. אם אתם עוסקים דווקא בשיווק דיגיטלי ופונים ללקוחות מעבר לים, מומלץ לשפר גם את יכולת הניסוח שלכם לטקסטים עסקיים, וכן לשפר את היכולת הוורבלית (הדיבור) באנגלית. מומלץ לבחור בקורס מקיף באנגלית  שיכול למדוד את ההתקדמות שלכם ולהתאים את הנושאים הנלמדים לפי הצרכים שלכם, המקצוע שלכם והזמנים שלכם.

111 צפיות סך הכל, 1 היום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *